close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Disney Gifts for Everyone

Find the perfect gift for your family and friends at the Disney store. Explore merchandise of all your favorite characters.
From our sponsors
[變髮] 漸層粉紅Hs A部Celin
Sep 23rd 2013, 21:19, by ninalina

作者ninalina (麗娜)

看板hairdo

標題[變髮] 漸層粉紅Hs A部Celin

時間Mon Sep 23 21:19:50 2013

真的不誇張 為了這次染髮!我大概跟celin來回橋時間 改了三次以上 我很能體諒美女設計師 太忙碌客人太多 這次的等待雖然漫長卻很值得!! 所以叫我換設計師 我一點都不想啊 http://i.imgur.com/rvjahvS.jpg
漸層粉紅是有一次和celin聊天時她給我的建議 她知道我喜歡與眾不同 雖然照片這樣看起來好像還好 應該不會太突兀吧!? 超有型的拉!!! 現在非常享受走在路上路人的注目禮! 想當乖乖牌或是特別造型都可以找CELIN! 不要被她年輕的外表騙了,她可是有著年資八年以上的兩把刷子呢 我會祝福各位運氣好些 時間都可以很快就橋定!她人超好很有耐心哦! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.218.18.112

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()