Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[請益] 倩碧水磁場保濕凝膠125ml的真假
Dec 11th 2013, 22:56, by smallfish

作者smallfish (小魚<><)

看板BeautySalon

標題[請益] 倩碧水磁場保濕凝膠125ml的真假

時間Wed Dec 11 22:56:00 2013

不好意思..想請問有買水磁場保濕凝膠125ml的板友~ 大家的玻璃瓶身上面也會有寫著日文/簡體中文/韓文的產品名稱在上面嗎? (我看簡體中文是寫'倩碧深層水嫩保濕潤膚霜') 因為今天才從代買那邊收到125ml的~ 在看保存期限的時候 突然看到那幾個簡體中文字有小嚇到..=_= 因為水磁場我用過好幾瓶了.. 我第一次看到上面有中文字 (不過這是我第一次買加大版125ml的..^^") 而且我拿起手邊有的50ml的瓶子 也沒看到這些字啊.. 再加上 一打開有種塑膠味(?).. (看過之前的推文 也是有人說本來就有塑膠味 但我之前用都沒感覺到@_@) 也聽說水磁場的假貨不少....QQ 所以想問問有買125ml的板友們~ 你們的瓶身上面也有這些字嗎??? (因為我想說..也有可能加大版上面的說明可能比較多或不一樣之類的...?) 麻煩大家了...m(_ _)m -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.141.135.237

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()