close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[問題] 對於粉餅選色的疑惑
Oct 18th 2013, 23:03, by love22kobe

作者love22kobe (歪西)

看板MakeUp

標題[問題] 對於粉餅選色的疑惑

時間Fri Oct 18 23:03:38 2013

前情提要: 上禮拜有發過文請教過YSL粉底液的問題 那時候本來想說要再去試試超模無瑕版 再決定要買哪一款 不過前幾天好心的同事拿了逆齡試用給我 雖然B30比之前靠櫃試的B10還要深 (B10是選靠近脖子的膚色 我臉比較黑) 但還是很合膚色 隔壁同事還說:你今天好白 而且我自己沒混精華液真的好很多 到晚上真的是奶油肌 一隻XD 切入主題: 就在我被女神妝感大生火之後 想說到時也一起帶超模粉餅好了 但就突然想到個問題 那天櫃哥粉底幫我選B10 但搭的超模粉餅卻是B30 印象中還有爬文 粉餅色都只會淺不會深阿 還是它們家粉餅有什麼巧妙之處@@ 不然我有想到說 是不是補妝才會用亮一點的粉餅 定妝的話合膚色就好 是這樣嗎? 是很想明天衝信義就直接試 但又怕週年慶不能試臉 還請各位幫我解答 感謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.250.107.52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()