close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MayDay 板
 
[心得] 心都碎了
Dec 27th 2013, 21:14, by rainshoes

作者rainshoes (呦呵呵呵呵)

站內MayDay

標題[心得] 心都碎了

時間Fri Dec 27 21:14:04 2013

我知道離演唱會的時間越來越近 想徵票的人越來越瘋狂 手中有票卻無法共襄盛舉的歌迷也想盡快解決心中大石 可是都說好要讓票給我 我也都在第一時間回信 只是沒想到早上看到一定會賣給你 下午就回我我已經轉給別人 看到家人長輩跟妹妹失望的樣子 我也心都碎了 T T -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.219.32.222

lin765280:(拍拍) 原PO明天還有釋票 加油! 12/27 21:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()