Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[心得] 青春露真得有值這麼貴嗎?
Oct 23rd 2013, 22:54, by slowway

作者slowway (pp)

看板BeautySalon

標題[心得] 青春露真得有值這麼貴嗎?

時間Wed Oct 23 22:54:29 2013

先說我不是反推文 老實說這罐我用了也快一罐見底了 只是一開始買之前有很大期待 因為他說連續用十天就會有感 一罐都快要用完了也超過十天有 但說真的~~有感也只有一開始用完的兩三天... 並不是沒有效果~我覺得有擦當然還是有差... 只不過差別就像我用寵愛的熊果素精華液痘疤有變淡 用杏仁酸粉刺有被逼出來 用倩碧的保濕有效果一樣 但沒有到一開始它所說的這麼神.... 到現在我還是不太清楚這罐的用處到底在哪耶... 細紋好像也沒變淡....保濕力其實也沒有到真得很好 比他保濕強的產品大有人在 如果我天天敷面膜好像其實也能達到這樣的皮膚觸感 到底為何它要這麼貴阿....... 總之我是覺得CP值好像沒有很好 但還是有效的就是!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.82.150.44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()