Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[討論] 有同事居然拿衛生棉當摸彩禮物
Jan 8th 2014, 22:40, by chaner

作者chaner (迅速)

看板Tech_Job

標題[討論] 有同事居然拿衛生棉當摸彩禮物

時間Wed Jan 8 22:40:16 2014

公司希望每位員工都能買一個小禮物 結果我今天不小心發現坐我附近那個很機掰的同事 他傍晚下班時 趁大家都走光了之後....居然在包禮物(而且很怕被我看到) 因為禮物不記名 直接投遞到禮物箱 所以目前只有我一個人知道而已 你們認為我該告訴高層嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.233.8.78

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()