Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
地下室牆壁滲水結果有蟲 誰知道 殺不死 附圖(附第二圖)
Sep 21st 2013, 03:50

我現在也不太清楚阿~那是地下室的一面牆,只要走下去往前看就看到了?

因為我家房子是連排的??所以我也不知道是什麼??而我的感覺是好象是廁所的水??

會一直滲...但很慢就是了~但我去用手毃?沒有空心的感覺??所以我也不清楚是捨?

可能要找土水的把牆打掉才知道了

但之前沒有的說?是最近才這樣??所以不知道是不是裡面的水管破掉還是怎樣??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    poohkkkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()